Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Courtney Love - "Nobody's Daughter" new album


Η συνθέτης, στιχουργός, τραγουδίστρια, παραγωγός και ηθοποιός Courtney Love, πέντε χρόνια μετά την πρώτη σόλο προσπάθειά της, το "America's Sweetheart" του 2004, επιστέφει στη δισκογραφία με ένα άλμπουμ τα περισσότερα τραγούδια του οποίου δημιούργησε κατά την περίοδο που βρισκόταν σε κέντρο αποτοξίνωσης το 2005, αλλά και σε κατ' οίκον περιορισμό μετά την παραβίαση της αναστολής της.
Η Love χρησιμοποίησε την εμπειρία της από την αποτοξίνωση δημιουργικά, γράφοντας οκτώ τραγούδια στα οποία περιγράφει τις δύσκολες στιγμές στην κλινική. Ο τίτλος του νέου της άλμπουμ είναι "Nobody's Daughter" και η Love είναι πεπεισμένη ότι όλα τα νέα τραγούδια της είναι πολύ καλύτερα από αυτά που δημιούργησε για το πρώτο της άλμπουμ.
"Υπάρχουν πολλά τραγούδια που δεν ξέρω τι να τα κάνω σ' αυτόν τον δίσκο. Είναι γραμμένα στην αποτοξίνωση. Ξεκίνησα να γράφω αυτόν τον δίσκο όταν έκανα αποτοξίνωση", δήλωσε η Courtney Love στο περιοδικό Heeb. "Ο πρώτος μου δίσκος ήταν μια τεράστια αποτυχία. Ήταν φρικτός. Τα τραγούδια ήταν μισοτελειωμένα. Υπάρχει ένα κομμάτι που αναγκάζω τον εαυτό μου να ακούσει", δήλωσε η Love.
"Ο κόσμος μας μετράει με τις αποτυχίες μας. Και αυτός ο δίσκος ήταν κάτι περισσότερο από μια απλή αποτυχία. Το γνώριζα όταν τον δημιουργούσα και συνέχισα μέχρι το τέλος αντί να τραβήξω μια γραμμή και να φωνάξω stop", ολοκλήρωσε η Courtney κάνοντας πολύ σκληρή αυτοκριτική για την προηγούμενη δουλειά της.
Στο νέο άλμπουμ της Love συνεργάστηκαν στενά οι Billy Corgan και Linda Perry. Ο Corgan είναι ο άνθρωπος που βοήθησε την Love να βάλει σε σειρά και να ηχογραφήσει τα πρώτα τραγούδια, ενώ έχει παίξει και κιθάρα σε ορισμένα κομμάτια. Η Perry συμμετείχε και στην συγγραφή κάποιων τραγουδιών ενώ ανέλαβε και το μεγαλύτερο βάρος της παραγωγής: "Είμαι αφοσιωμένη στο να επαναφέρω την βασίλισσα του rock 'n' roll, κι αυτή είναι η Courtney Love. Η δουλειά μου είναι να δημιουργήσουμε έναν ροκ δίσκο που όλος ο κόσμος θα αγαπήσει", είχε δηλώσει η Perry τον Μάιο του 2006, όταν ο δίσκος ήταν ακόμα σε πρώιμη φάση.
Παρά το γεγονός ότι η Love είχε την υποστήριξη και την βοήθεια αρκετών μουσικών, τα περισσότερα από τα τραγούδια του νέου της άλμπουμ είναι δικά της. "Μην κάνετε λάθος, εγώ έχω γράψει τα τραγούδια, μόνη μου. Είναι υπέροχο να συνεργάζομαι με τόσους σπουδαίους μουσικούς, αλλά αυτός ο δίσκος είμαι εγώ και μια κιθάρα", δήλωσε στο παρελθόν η ίδια η Courtney.
Εκπληκτικό κομμάτι και φοβερή ερμηνεία το "Letter To God".

tracking list:
01. Pacific Coast Highway
02. For Once In Your Life
03. Letter To God
04. Stand Up Motherfucker
05. Loser Dust
06. Dirty Girls
07. Never Go Hungry Again
08. Nobody's Daughter
09. Happy Ending Story
10. Car Crash
11. Sunset Marquis (Piano Version)

Δεν υπάρχουν σχόλια: