Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

O Jeff Singer αποχωρεί από τους Paradise Lost

Με μια αναλυτική του δήλωση στο επίσημο site του συγκροτήματος, ο μέχρι πρότινος drummer των Paradise Lost, Jeff Singer, δηλώνει πως αποχωρεί τόσο από τη μπάντα, όσο και από την ενεργό δράση, για οικογενειακούς λόγους. «Είμαι πλέον 37 ετών και έχω δύο παιδιά και μια οικογένεια, τους οποίους δε βλέπω όσο συχνά θα ήθελα. Είμαι στη μουσική σκηνή είκοσι χρόνια και τα τελευταία τεσσεράμιση ως drummer των Paradise Lost υπήρξαν φανταστικά. Πλέον όμως νιώθω πως δε μπορώ να αφήνω την οικογένειά μου για τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα, για να περιοδεύω με το συγκρότημα, και καθώς έχω άλλες προτεραιότητες, αποφάσισα να αφήσω τις μπαγκέτες μου και από το Σεπτέμβρη να βρω μια κανονική δουλειά για να είμαι κοντά στην οικογένειά μου. Ο Nick, ο Aaron, ο Steve και ο Greg θα μου λείψουν σίγουρα πολύ, το "In Requiem" ήταν ένα φανταστικό album και η περιοδεία που ακολούθησε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της μουσικής μου καριέρας. Απλά πλέον απογοητεύτηκα από τη μουσική βιομηχανία και κουράστηκα να αφήνω την οικογένειά μου και ως εκ τούτου, αποχωρώ από το σχήμα». Ο Jeff Singer υπήρξε ο τρίτος drummer των Paradise Lost και εξαιτίας του γεγονότος το σχήμα ακύρωσε όλη τη νοτιοαμερικανική του περιοδεία και αναζητά άμεσα drummer για να μη χαθούν και οι ευρωπαϊκές ημερομηνίες της περιοδείας του, που αρχίζει από Σεπτέμβρη. Οι Paradise Lost ακύρωσαν και την εμφάνισή τους στην Bratislava, αλλά θα εμφανιστούν κανονικά στα Χανία στις 24 Αυγούστου, πιθανότατα με τον Jeff Singer τελευταία φορά πίσω από το drum kit! Καταραμένη η θέση του drummer για τους Paradise Lost λοιπόν... Ας δούμε ποιος θα διαδεχτεί τον Singer.

Δεν υπάρχουν σχόλια: